Последователи

неделя, 22 ноември 2015 г.

Постен сладкиш с моркови,ябълки и орехи



Продукти:

2 ч.ч. брашно
½  ч.ч. олио
½  ч.ч. портокалов сок
½  ч.ч. захар
1 бакпулвер
1 ч.л. сода бикарбонат(разтворена  в 1 ч.л. коняк)
1 ч.ч. счукани орехи
2 настъргани на едро моркови
2 настъргани на едро ябълки

Продуктите са на стайна температура.Чашата ми е 240 мл. Бъркането става с шпатула.
Смесваме олиото,сока на портокала,захарта и содата  смесена с коняка.Бъркаме докато захарта се разтопи.Добавяме пресятото брашно смесено с бакпулвера и продължаваме да бъркаме.

Накрая добавяме счуканите орехи,настърганите ябълки и моркови и отново разбъркваме,докато се смесят добре.Сипваме сместа в намаслена и набрашнена форма или застлана с хартия за печене форма.

Печем в предварително загрята на 180 градуса фурна за около 45 минути.Поръсваме с пудра захар.
  
                                                                ДА ВИ Е СЛАДКО !!!
                                                                    Леки пости !!!

5 коментара:

  1. Много хубав сладкиш!
    Благодаря за предложението.
    Лек пост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Iliana :) за мен ,твоето мнение е много важно !!! Благодаря :)

      Изтриване
  2. Мария, много ми допадна сладкиша. Аз не постя, но сладкиша ме впечатли, както и доста други твои рецепти!
    Поздрави и благодаря! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Hristinka :) много съм щастлива че две невероятни дами-кулинарки оценят моите рецепти :) Благодаря!!!

      Изтриване
  3. Стана страхотен, направих го във форма за мъфини и полях с черен шоколад отгоре! Невероятни и разкошни, сега ще ги правя за втори път, благодаря за чудесната рецепта :)

    ОтговорИзтриване